piątek, 19 maja 2017

BUY NOW REGRET NEVER


buy now regret never



A few things I can't live without this season and I fell into so much that I have to share them with you here.

Simple and delicate gold jewelry has always accompanied me, but this time the obsession has turned into something more, I can not get out of my house without my round gold earrings in the style of the 90s from Parfois, small black ... but this time purse which has been in my mind for a while, a small but significant detail changes everything and I try to find such a thing and I'm running this city along and across but my perfect one is still awaits somewhere for me till then I'm thinking about this little beauty from Cesare Paciotti, do not get me wrong but When i see on the street girl in mommy jeans in addition to flowery patterns i want to run to her and take them off and run away, do you have the impression that espadrilles will never go out of fashion and I'm praying for that, I'm on hunt for those in the style of gap, Another change in my appearance is makeup lately, more and more often i reach for eyeliner and I feel good with it, I would almost forget, some of you may know that my wardrobe is mainly white, black and dark green but this time I introduced some color, a brightly pink T-shirt labeled Easy which I found in secondhand and i can't stop staring at it, looks great in combination with wide jeans and sneakers and even heels, my absolute must have this season.

Kilka rzeczy bez których nie jestem w stanie żyć w tym sezonie i wpadłam w nie tak bardzo, że muszę się nimi podzielić z wami tutaj.

Drobna i delikatna złota biżuteria towarzyszy mi od zawsze ale tym razem obsesja przerodziła się w coś więcej, nie jestem w stanie wyjść z domu bez moich okrągłych złotych kolczyków w stylu lat 90 z Parfois, mała czarna ... ale tym razem torebka chodzi mi po głowie już od jakiegoś czasu, drobny ale znaczący detal zmienia wszystko i staram się taki model znaleźć i obiegłam to miasto wzdłuż i wszerz ale mój ideał jeszcze gdzieś na mnie czeka do tego czasu rozmyślam nad tą małą pięknością od Cesare Paciotti, nie zrozumcie mnie źle ale kiedy widzę na ulicy dziewczynę w mommy jeansach w dodatku w kwiecistych wzorach mam ochotę do niej podbiec i jej je zabrać, czy też macie takie wrażenie że espadryle nigdy nie wyjdą z mody ja się wręcz o to modle i poluję na te w stylu z gap'a,
kolejna zmiana w moim wyglądzie to makijaż ostatnimi czasy coraz częściej sięgam po eyeliner i dobrze mi z tym, omal bym zapomniała, kilku z was może wie że w mojej szafie króluje głownie biel, czerń i ciemna zieleń ale tym razem wprowadziłam trochę koloru za sprawą idealnej na lato jaskrawo różowej koszulki z napisem Easy którą znalazłam w secondhand'dzie i nie jestem w stanie się na nią napatrzeć, wygląda świetnie w połączeniu z szerokimi jeansami i trampkami a nawet szpilkami mój must have w tym roku. 




BAG| Cesare Paciotti 5013 N -> click here
T-SHIRT| River Island Pink 'girl gang' front knot cropped T-shirt -> click here
EARRINGS| A.V. Max Hammered Rings Set of 7 -> click here
JEANS| Floral Embroidered Basic Straight Jeans with Slanting Pockets -> click here
SHOES| Gap Women Suede Lace Up Espadrilles -> click here
EYELINER| Yves Saint Laurent effet faux cils shocking eyeliner -> click here


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz