WORN

2:26 AM


The set you will see on me almost every weekend, not including pajamas and sweatsuits, is my favorite ripped jeans in accompany of my basic white sweater, my favorite converse shoes and a bag from the Spanish market, which makes my outfits look much better and have space for whole mess i made, and do not forget the little thing that reigns in this outfit, my spring coat, which I digged in one of my favorite secondhand. And that's how my outfit is and gives me the feeling that I am still in my pajamas even when I have to move from home.

Zestaw, który zobaczycie na mnie w niemal każdy weekend nie licząc piżamy i dresów to właśnie moje ulubione poszarpane jeansy w zestawieniu ze zwykłym swetrem, moimi ulubionymi conversami i torebką z hiszpańskiego targu, która sprawia że każda moja stylizacja wygląda jakoś lepiej a w dodatku mieści w sobie cały mój bałagan, i nie zapominajmy o drobiazgu, który króluje w tej stylizacji czyli moim wiosennym płaszczu, który wygrzebałam w jednym z moich ulubionych secondhand'ów. Całość prezentuje się tak a nie inaczej i daje mi poczucie, że wciąż jestem w piżamie nawet jak muszę się ruszyć z domu.

sweater Atmosphere / coat secondhand / shoes converse/ jeans mango/ bag spanish market / sunglasses sinsay

You Might Also Like

0 komentarze

INSTAGRAM

Subscribe