3 FACTS ABOUT AUSSIE SHAMPOO + REVIEW

10:05 AM

A few years ago my mom told me that my hair is my biggest asset since then. I pay more attention to it and I try to take care of my hair as much as I can especially since now I have decided to be blonde and my hair needs more attention and care. All my life I used one famous brand of shampoos and always picked it up in the store just by looking at the other brands, I always saw Aussie shampoo in the corner until I finally could not stop myself to try it.

1| Bad reputation

Whenever we don't know the product we instinctively reach the internet to get the opinions of other Internet users and on that basis we decide to buy the product or not. On Polish forums about the company aussie and their line of shampoos surfers in the opinions on the brand, positive reviews have same amount as negative and the choice becomes even more difficult and often our product opinion is determined by these negative opinions.
I have to admit that I was quite skeptical after reading a few reviews but I tried to make my own opinion and for a couple of months I tried out two from series of shampoos and to say honestly I have as much positive as negative thoughts but after finding the perfect shampoo for my hair I can not imagine using another brand.

2 | Shampoo is not equal to other shampoo

The first shampoo I tried was Mega moist shampoo and although the smell was great I was very disappointed with its performance. The consistency of the shampoo is very watery and very hard to spread on the hair, the shampoo is no making any foam, and after washing the hair they are very strange in touch and it is hard to comb it, the shampoo is leaving on the hair a very unpleasant sediment, through which hair are greasy in touch. As you can see I was very upset but decided to give a chance to Aussome volume shampoo and this time the feeling was completely different and I have to admit that I fell in love, my hair is better in touch, made my hair look healthier and definitely seems to have taken up the volume is not too intense in Smell but definitely make up for the quality of the action. The moral of it is that you can not give up right away because the shampoos seem very personalized and to find your own you should try a few of them depending on what effect you want to achieve, several times you will burn out but if my case is the rule you will not regret when you find your perfect shampoo.

3| Quick review
                    
MEGA MOIST SHAMPOO
  • SMELL                    ****
  • CLEANING             *
  • FEELINGS              **
  • REFRESHNESS      *
  • HAIRCARE             ***
AUSSOME VOLUME SHAMPOO

  • SMELL                    **
  • CLEANING             ***
  • FEELINGS              ****
  • REFRESHNESS      ***
  • HAIRCARE             *****
Kilka lat temu moja mama powiedziała mi, że moje włosy to mój największy atut od tamtego czasu zwracam na nie większą uwagę i staram się zadbać o nie jak najlepiej zwłaszcza, że teraz postanowiłam być blondynką i moje włosy wymagają więcej uwagi i pielęgnacji. Całe życie używałam jednej znanej marki szamponów i zawsze to ją wybierałam w sklepie jedynie zerkając na pozostałe marki, kątem oka zawsze widziałam szampon Aussie aż w końcu nie mogłam się powstrzymać by go wypróbować. 

1| Zła reputacja

Zawsze kiedy nie znamy produktu instynktownie sięgamy do internetu by zaczerpnąć opinii innych internautów i to na ich podstawie decydujemy się na zakup produktu. Na polskich forach dotyczących firmy Aussie i ich linii szamponów internautki przekrzykują się w opiniach na temat marki, ocen pozytywnych jest tyle samo co negatywnych a wybór staje się jeszcze trudniejszy a często nasza opinia o produkcie przesądzona jest tymi negatywnymi opiniami.
Muszę przyznać, że byłam dość sceptycznie nastawiona po przeczytaniu kilku opinii wśród internatów ale starałam się wyrobić sobie swoją własną i przez kilka miesięcy wypróbowywałam dwa z całej serii szamponów i cóż mówiąc szczerze mam tyle samo pozytywnych co negatywnych przemyśleń jednak po znalezieniu idealnego szamponu dla moich włosów nie wyobrażam sobie by używać innej marki.

2| Szampon szamponowi nie równy

Pierwszym szamponem, którym wypróbowałam był Mega moist shampoo i chociaż zapach był świetny to bardzo się rozczarowałam jego działaniem. Konsystencja szamponu jest bardzo wodnista i bardzo ciężko się ją rozprowadza na włosach, szampon się nie pieni a po umyciu włosy są bardzo dziwne w dotyku i ciężko się je rozczesuje, pozostawia na włosach bardzo nieprzyjemny osad, przez który włosy wydają się sztywne w dotyku. Jak widzicie bardzo się zraziłam ale postanowiłam dać szansę Aussome volume shampoo i tym razem odczucia były zupełnie inne i muszę przyznać, że się zakochałam, moje włosy są lepsze w dotyku, sprawiają wrażenie zdrowszych i zdecydowanie wydaje się, że nabrały objętości nie jest zbyt intensywny w zapachu ale zdecydowanie nadrabia jakością działania. Morał z tego taki, że nie można się poddawać od razu bo szampony wydają się bardzo spersonalizowane i aby znaleźć swój należy wypróbować kilka z nich w zależności od tego jaki efekt chcecie osiągnąć, kilka razy pewnie się sparzycie ale jeśli mój przypadek jest regułą to nie będziecie żałować kiedy znajdziecie swój idealny szampon.

3| Szybkie podsumowanie

MEGA MOIST SHAMPOO
  • ZAPACH               ****
  • CZYSTOŚĆ          *
  • UCZUCIA             **
  • ODŚWIEŻENIE    *
  • ODNOWA             ***
AUSSOME VOLUME SHAMPOO

  • ZAPACH                  **
  • CZYSTOŚĆ             ***
  • UCZUCIA               ****
  • ODŚWIEŻENIE      ***
  • ODNOWA               *****

THIS POST IS NOT SPONSORED
TEN POST NIE JEST SPONSOROWANY

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe