HOW TO EASLY CREATE OFFICE IN BEDROOM

6:53 PM

[ ENG] 

A few months ago when we decided to build a house, I was challenged to create space not only for myself but also for Rudi + work space and all in one room. I've seen millions of photos and pages looking for inspiration and all the advice, ideas and insights I will try to put for you in here so that the whole process would be easy and enjoyable not only for the eye.

When I had to make concrete decisions, the only element I was sure was the color of the walls. I put on white, however, at the last moment I changed my mind and one of the walls painted black, but that did not change the vision and the effect I wanted to achieve. During the selection of furniture and accessories I was looking not only for  useful products, but also aesthetics. I tried to match everything in color and in my palette there were bright shades plus strong contrasts. I chose white furniture that fits perfectly with the wooden desk and the floor. In my interior pure white is pure gold, on the walls I hung simple images on the basis of a white background with a strong expressive element, to add some warmth in the room almost in every corner I set flowers and plants - it is my favorite element of decor.

Below you will find examples of very neutral arrangements in which everyone can feel calm and find his own space.

[ PL ]

Kilka miesięcy temu kiedy postanowiliśmy wybudować dom stanęłam pod wyzwaniem stworzenia przestrzeni nie tylko dla siebie ale również Rudiego + przestrzeni do pracy a to wszystko w jednym pomieszczeniu. Przejrzałam miliony zdjęć i stron w poszukiwaniu inspiracji a wszystkie rady, pomysły i spostrzeżenia postaram się przekazać wam tutaj tak by cały ten proces był łatwy i przyjemny nie tylko dla oka.

Kiedy musiałam podjąć konkretne decyzje jedynym elementem jakiego byłam pewna był kolor ścian. Postawiłam na biel jednak w ostatniej chwili zmieniłam zdanie i jedną ze ścian pomalowałam na czarno, nie zmieniło to jednak wizji i efektu jaki chciałam osiągnąć. Podczas doboru mebli i dodatków kierowałam się nie tylko użytecznością ale również estetyką. Starałam się dobierać wszystko pod kolor a w mojej palecie znalazły się jasne odcienie plus mocne kontrasty. Wybrałam białe meble, które idealnie pasują do drewnianego biurka i podłogi. W moim wnętrzu króluje biel przełamana dodatkami, na ścianach powiesiłam proste obrazy na bazie białego tła z mocnym wyrazistym elementem, by dodać nieco ciepła w pomieszczeniu niemal w każdym kącie ustawiłam kwiaty i paprocie - to chyba mój ulubiony element wystroju.


Poniżej znajdziecie przykładowe bardzo neutralne aranżacje, w których każdy może poczuć się swobodnie i znajdzie swój kąt.
H2
home
H3




You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe