WHO REALLY USES JEWELRY | MY EARRINGS COLLECTION

7:43 AM

Jewelry is not my obsession and I often forget about it, but I have a weakness to the earrings and that is what I usually count on. Although jewelry is the last complement of my outfit but still I think I have in my collection several pairs I can't live without.

All earrings, from above I bought in the last 6 months in Parfois store, not counting the smallest silver spiral those come from street market in spain and the mango necklaces.

The reason why I decided to share my collection is my allergy ... Since when I was little I have a problem with jewelry mainly with earrings because my ears react allergically to all that is not gold or silver (yes I know, princess ears haha) but I am not able to buy expensive gold and silver earrings, so I share with you my collection of jewelry from normal basic brands that does not ruin my budget and above all of that does not damage my ears and I have no recurrence of allergies. So if you have same issues or you are just looking for really stylish and cheap jewelry this post is mainly for you.

Biżuteria nie jest moją obsesją i często o niej zapominam mam jednak często mam słabość do kolczyków i to właśnie na nie stawiam najczęściej. I choć biżuteria jest ostatnim dopełnieniem mojego stroju o jakim myślę to mam w swojej kolekcji kilka par bez, których nie mogę się obejść. 

Wszystkie kolczyki, na zdjęciu powyżej kupiłam w przeciągu ostatnich 6 miesięcy w sklepie Parfois nie licząc najmniejszych srebrnych spirali te pochodzą z marketu ulicznego w Hiszpanii, naszyjniki z mango.

Powodem ,dla którego postanowiłam podzielić się moją kolekcją jest moja alergia... Od kiedy byłam mała mam problem z biżuterią głównie z kolczykami bo moje uszy reagują alergicznie na wszytko co nie jest złotem lub srebrem ( tak wiem, wymagające burżujskie uszy haha ) jednak nie jestem w stanie kupować sobie drogich złotych i srebrnych kolczyków, dlatego dzielę się z wami moją kolekcją biżuterii z sieciówek, która nie zrujnowała mojego budżetu a przede wszystkim nie niszczy moich uszu i nie mam nawrotów alergii. Więc jeśli macie podobny problem lub po prostu szukacie taniej i modnej biżuterii ten post jest dla was.

Although I do not wear jewelry every day, I have a few more interesting suggestions for expanding my collection.

I choć nie noszę biżuterii codziennie to mam na oku kila kolejnych ciekawych propozycji do poszerzenia mojej kolekcji.

e


'Clean' Small Hoop Earrings NORDSTROM -> click here
GOLD PLATED GEOMETRIC EARRING -> click here
Minimalist Design Circles Earrings - Golden -> click here
SPINELLI KILCOLLIN Casseus Earrings -> click here
Bing Bang NYC 14K Yellow Gold Winking Eye Sapphire Stud Earrings -> click here
HOOPS I DID IT AGAIN EARRINGS -> click here
Lana Yellow Gold Large Magic Hoops Earrings -> click here



You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe